راه های درآمدزایی را چطور پیدا کنم؟
متن دلخواه شما
شنبه 20 ارديبهشت 1399 ساعت 18:26 | بازدید : 97 | نوشته ‌شده به دست sibesalamati | ( نظرات )

26
on Apr 21Rating: 5.0چطور راه های درآمدزایی را پیدا کنم ؟آموزش هوش مالی، ایده پولساز، ایده خوب، بهبود هوش مالی، بهترین راه های درآمدزایی، شروع کسب و کار جدید، راه های کسب درآمد از طریق اینترنت و …
سلام دوستان عزیز؛امروز می خواهیم بهترین راه های درآمدزایی را به شما معرفی کنیم.

راهکارهایی که در اختیارتان می گذاریم، هم مخصوص افرادی است که جویای کارند. هم مخصوص مدیرانی که مجموعه ای را مدیریت می کنند و کسب و کار خودشان را دارند.

بهترین راه های درآمدزایی
خیلی از افراد می پرسند که ما بیکاریم باید چه کاری انجام دهیم؟ البته در رنج سنی ۱۶ تا ۳۰ سال این سوال را بیشتر می پرسند. به این موضوع فکر کردم که اگر من واقعاً در جایگاه این افراد بودم چه کاری انجام میدادم؟ تصمیمی که من با توجه به دانشم و در سال ۹۷ در کشور می گرفتم. این بود که می رفتم و به مدت دو سه ماه زمان می گذاشتم. در طول روز ۱۷ – ۱۸ ساعت کار می کردم تا یک مهارت خوب و به روز به دست بیاورم.

برای مثال برنامه نویسی اندروید. یا برنامه نویسی IOS که الان درآمدهای خوبی دارند.زدر حال حاضر اگر کسی برنامه نویسی اندروید بلد باشد. به راحتی می تواند در ماه درآمدی بین ۵ تا ۱۰ میلیون داشته باشد. اگر کسی برنامه نویسی IOS بلد باشد می تواند در بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون کسب در آمد کند.

هدف
من تصمیم می گرفتم و می رفتم مهارتم را افزایش می دادم. اگر هنوز تفکر قدیمی خود را داشتم چه تصمیمی می گرفتم؟ من در سن ۱۴ – ۱۵ سالگی یک مدت بیکار شدم. در آن زمان در قم زندگی می کردم به پاساژ الزهرا رفتم.

به یک موبایل فروشی گفتم که می خواهم اینجا به صورت رایگان کار کنم. ماه اول را رایگان کار کردم. از ماه دوم گفتم که من پورسانت می گیرم. از آنجایی که با تلاش کار می کردم. با دقت کارها و رفتار صاحب مغازه با مشتریان را می دیدم و کار را از او یاد گرفتم. هدف من هم همین بود که یک ماه رایگان کار کنم و کار را یاد بگیرم. صاحب مغازه با گرفتن پورسانت موافقت کرد و من توانستم در ماه دوم یک مو تورسیکلت بخرم. این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس من شد و بعد از یکی دو ماه من به تهران آمدم.

یادگیری مهارت
پس یا به دنبال یادگیری مهارتی باشید. حتی اگر شده برای چند ماه به جایی بروید و کار یاد بگیرید. بیکاری یک نوع مرض و بیماری است پس بیکار نمانید.

نباید این مشکل را به گردن دولت، جامعه و یا پدر و مادر بیاندازید.
شاید این افراد هم نقش داشته باشند. اما در نهایت تو مسئول هستی. مسئولیت زندگی خودت را قبول کن. یکی از این دو کار رانجام بده. پدرم همیشه می گفت حتی اگر می خواهی کارگر یا کارمند هم باشی کارگر یک آدم پولدار و موفق باش. اگر می خواهی بروی و جایی کار یاد بگیری به شرکت و کسب و کاری برو که پولساز و موفق باشند. نه اینکه به جایی برای کار بروی که طرف خودش راه های درآمدزایی مناسبی ندارد. چه برسد که بخواهد به تو سود بدهد. ولی توصیه من به شما این است که اگر جویای کار هستید به دنبال یادگیری مهارت بروید حتی اگر لازم باشد که ۱۷ – ۱۸ ساعت در طول روز زمان صرف کنید.

هوش مالی و راه های درآمدزایی
در دوره هوش مالی و در ماه دوم یک قسمت خیلی جذاب داشتیم. به نام هرم مازلو شاید شما هم نام هرم نیازهای مازلو را شنیده باشید. در سن ۱۷ – ۱۸ سالگی با یک کارآفرینی صحبت می کردم. به او گفتم که من خیلی دوست دارم پولدار شوم چه کاری باید انجام دهم؟

او پاسخ داد که کار سختی نیست ، سعی کن نیاز مردم را برطرف کنی !
من پرسیدم یعنی چی؟
جواب داد فرض کن تهران ۱۰ میلیون جمعیت دارد. ۵ میلیون از آن ها هر کدام به تو ۱۰۰۰ تومان سود برسانند.

چه اتفاقی خواهد افتاد؟ من یک لحظه فکر کردم و جواب دادم میشه ۵ میلیارد تومان. از اون شب من در این فکر بودم که چطور می توانم یکی از نیازهای مردم را برطرف کنم. پیک کتاب یکی از نیازهای آن زمان را برای مردم برطرف کرد و من ثروتمند شدم.

شروع  کسب و کار جدید و راه های درآمدزایی
اگر دوست دارید که راه های درآمدزایی را بدانید و یک کسب و کار جدید را راه بیاندازید. از نیازهای مردم استفاده کنید.ببینید چه خدمتی را می توانید برای مردم انجام دهید و یا چه کالا و خدماتی به درد مردم می خورد.

مردم حاضرند به شما پول بدهند. برای مثال نیازهای هرم مازلو شامل نیازهای فیوزیولوژیک، امنیت اجتماعی، احترام و خود شکوفایی است که بدین ترتیب از پایین به بالا می رود. نیازهایی که در قسمت پایین هرم قرار می گرند نیازهای اساسی مردم هستند و پول زیادی در آنها وجود دارد. البته نیازهای قسمت های بالایی هرم نیز گاهاً می تواند بسیار سودآور باشد. برای مثال نیازهای فیزیولوژیک عبارت است از خوراک، پوشاک و سلامتی.

ایده خوب برای شروع و راه های درآمدزایی
من در مورد هرم مازلو در دوره های هوش مالی بیشتر از ۳۰ – ۴۰ ایده داده ام. بعضی از ایده هایی را که داده ام تنها ۳ – ۴ نفر در ایران انجام داده اند. برخی از این ایده ها را هنوز کسی در ایران راه اندازی نکرده است.الان می خواهم یک ایده به شما بدهم که در دوره ها نیز آن را نگفتم . چرا که دیروز با توجه به مطالعاتی که داشتم. ترجمه برخی از مقالات خاص که از آن ها استفاده می کنم می خواهم این ایده را به شما بگوییم.

ببینید دوستان در ایران سیستم پزشکی چگونه کار می کند؟
من می خواهم در مورد نیازهای فیزیولوژیک یک کار به شما معرفی کنم. که در ایران کسی آن را انجام نداده و به صورت یک ایده است. در ایران سیستم پزشکی بدین صورت است که افراد بعد از مریض شدن به پزشک مراجعه می کنند و درمان می شوند و پولی در این بین رد و بدل می شود .

زیر ساخت های مناسب و راه های درآمدزایی در کسب و کار
در کشورهای پیشرفته بدین صورت است که: با داشتن زیرساخت مناسب اعتقادشان بر این است که هزینه پیشگیری بسیار کمتر از درمان است. پس یک بودجه دولتی را برای پیشگیری درنظر می گیرند. برای مثال می گویند که مردم می توانند به صوت ماهیانه برای چکاپ مراجعه کنند. و دکتر توصیه هایی را برای سلامتی به آنها ارائه کند. بدون شک در کشور ایران افراد زیادی هستند که مانند من حاضرند سالیانه مبلغی مثلا ۱ – ۲ میلیون تومان بپردازند که کسی به صورت ماهیانه آن ها را چکاپ کند .

چرا که به صورت معمول افراد تا مریض نشوند پیش دکتر نمی روند. حتی زمانی سیگار را ترک می کنند که به آن ها بگویید در صورت کشیدن سیگار خواهند مرد. برخی نیز به دلیل مشغله وقت نمی کنند که به این مسئله بپر

 

راه های درآمدزایی را چطور پیدا کنم؟




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب